Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne GNIAZDO

Forum dyskusyjne WTG GNIAZDO
Teraz jest 19 mar 2024, 07:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 lis 2019, 23:04 
Offline

Dołączył(a): 27 lis 2019, 05:54
Posty: 3
Witam. Jestem nowy w tej grupie, ale od lat prowadzę badania genealogiczne. Dowody mocno sugerują, że moje nazwisko ojca zmieniło się z Marciniaka na Grudzielan(ek), kiedy mój przodek z Grudzielca przeniósł się do Broniszewic około 1760 roku. Chciałbym korespondować z każdym, kto ma nazwisko Marciniak, którego pochodzenie pochodzi z parafii Sobótki lub okolicznych parafii, więc że mogę spróbować udowodnić związek między naszymi rodzinami. Dziękuję Ci.
Michael


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 lut 2020, 10:32 
Offline

Dołączył(a): 07 sie 2019, 14:13
Posty: 8
Nie dotarłam do Sobótki i Grudzielca ale mam w swoim drzewie sporo Marciniaków z Broniszewic oraz Zofię Grudzielanek, która mieszkała w Broniszewicach na pewno w roku 1770 kiedy to urodziła córkę Agnieszkę. Może mamy wspólnych przodków?

_________________
Pozdrawiam,
Asia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lut 2020, 00:38 
Offline

Dołączył(a): 27 lis 2019, 05:54
Posty: 3